Przejdź do głównej zawartości (Press Enter)

Dlaczego warto wybrać hybrydę?

Za posiadaniem hybrydy Toyoty przemawia wiele argumentów. Na rynku dostępna jest już 5. generacja napędu hybrydowego, która powstała w wyniku wieloletnich doświadczeń w tworzeniu i udoskonalaniu tej niezawodnej technologii. Popularność hybryd Toyoty na całym świecie wzrasta z roku na rok, a gama modeli hybrydowych obejmuje zarówno modele typowo miejskie, jak i te bardziej sportowe.
0
mln
hybryd sprzedanych na całym świecie
5.
generacja
napędu hybrydowego
Do
0
%
czasu jazdy w trybie elektrycznym
0
lat
doświadczenia w tworzeniu hybryd

Modele hybrydowe Toyoty

Toyota posiada w swojej ofercie najwięcej hybryd i hybryd typu plug-in na rynku. Każdy z nich to gwarancja świetnych osiągów, dużej oszczędności paliwa oraz dynamiki. Poznaj pełną gamę zelektryfikowanych pojazdów Toyoty.

Yaris
Yaris
Łączna moc układu
116 lub 130 KM
Średnie zużycie paliwa
3,9–4,1 lub 4,2–4,3 l/100 km
Średnia emisja CO2
87–92 lub 95–97 g/km
Poznaj model
Yaris Cross
Yaris Cross
Łączna moc układu
116 lub 130 KM
Średnie zużycie paliwa
4,5–5,2 l/100 km
Średnia emisja CO2
101–117 lub 101–118 g/km
Poznaj model
Corolla Hatchback
Corolla Hatchback
Łączna moc układu
140 lub 178 KM
Średnie zużycie paliwa
4,4–4,7 lub 4,7 l/100 km
Średnia emisja CO2
100–106 lub 105–106 g/km
Poznaj model
Corolla TS Kombi
Corolla TS Kombi
Łączna moc układu
140 lub 178 KM
Średnie zużycie paliwa
4,5–4,8 lub 4,8 l/100 km
Średnia emisja CO2
102–107 lub 107–108 g/km
Poznaj model
Corolla Sedan
Corolla Sedan
Łączna moc układu
140 KM
Średnie zużycie paliwa
4,4–4,7 l/100 km
Średnia emisja CO2
99–106 g/km
Poznaj model
Toyota C-HR
Toyota C-HR
Łączna moc układu
140 lub 197 KM
Średnie zużycie paliwa
4,7–4,9 lub 4,8–5,1 l/100 km
Średnia emisja CO2
105–110 lub 108–116 g/km
Poznaj model
Toyota C-HR Plug-in Hybrid
Toyota C-HR Plug-in Hybrid
Łączna moc układu
223 KM
Średnie zużycie paliwa
0,8–0,9 l/100 km
Średnia emisja CO2
19–20 g/km
Poznaj model
Corolla Cross
Corolla Cross
Łączna moc układu
140 lub 197 KM
Średnie zużycie paliwa
5,0 lub 5,0–5,4 l/100 km
Średnia emisja CO2
113–114 lub 114–122 g/km
Poznaj model
Nowa Corolla Cross
Nowa Corolla Cross
Łączna moc układu
140 lub 178 KM
Średnie zużycie paliwa
4,9–5,0 lub 5,0–5,7 l/100 km
Średnia emisja CO2
112–113 lub 113–128 g/km
Poznaj model
Prius
Prius
Łączna moc układu
223 KM
Średnie zużycie paliwa
0,5–0,7 l/100 km
Średnia emisja CO2
11–16 g/km
Poznaj model
Camry
Camry
Łączna moc układu
230 KM
Średnie zużycie paliwa
4,8–4,9 l/100 km
Średnia emisja CO2
109–111 g/km
Poznaj model
RAV4
RAV4
Łączna moc układu
218 lub 222 KM
Średnie zużycie paliwa
5,6–5,7 lub 5,6–5,9 l/100 km
Średnia emisja CO2
126–132 lub 128–132 g/km
Poznaj model
RAV4 Plug-in Hybrid
RAV4 Plug-in Hybrid
Łączna moc układu
306 KM
Średnie zużycie paliwa
1,0 l/100 km
Średnia emisja CO2
22 g/km
Poznaj model
Highlander
Highlander
Łączna moc układu
248 KM
Średnie zużycie paliwa
6,6–7,1 l/100 km
Średnia emisja CO2
149–160 g/km
Poznaj model


Historia napędu hybrydowego Toyoty


Wszystko zaczęło się w 1997 roku, kiedy do masowej produkcji trafiła Toyota Prius. Od tego czasu napęd hybrydowy stale się rozwijał, a na rynek trafiła już 5. generacja tej innowacyjnej technologii zapewniającej imponujące osiągi i niezawodność na najwyższym poziomie. Na całym świecie sprzedano już ponad 27 mln hybryd Toyoty.

Codzienne korzyści z posiadania
Toyoty z napędem hybrydowym

Znaczna oszczędność paliwa i pieniędzy na tankowaniu

Jazda na samym silniku elektrycznym przez większość czasu w mieście

Pełna moc na żądanie od razu po naciśnięciu gazu

Potwierdzona bezawaryjność i mniej części narażonych na zużycie

Skrzynia automatyczna w standardzie – większy komfort jazdy na co dzień

Całkowicie bezobsługowa jazda bez konieczności doładowywania akumulatora